Braided Hair || INSPIRATION

 
Sometimes it can be really nice to just look at inspirations and let your mind flow across the pages. It can be refreshing and it tickles your creative mind to come up with original ideas yourself. Today I just felt like posting a hair style post and it's going to be a braided hair style inspiration post! Also I would like to let you know about my plans with my own hair. I would love to paint my hair ombré (blonde at the bottom which flows into my natural hair color on top), but I'm not sure if I should do it. I have never painted my hair before and I'm kind of scary about the results. Let me know in the comments about your experiences! I would love to know! 



















 

All these pictures are from Tumblr or WeHeartIt.


18 opmerkingen:

  1. Wuaooo i love this post!!! i like this hair style ;)
    have a great weekend
    xo.xo
    www.dancefatisanchez.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw prachtige inspiratie afbeeldingen meid! liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. i LOVE this inspiration! Great Photos!!!

    XoXo
    Mary
    New Post-> http://www.modidimoda-mapi.blogspot.it/2014/05/ravello-wedding-gala.html

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Love all these pictures! I just posted too! Hope you come by:D!

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Aah zo mooi! Ik hou van dit soort plaatje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I love braids! Only wish I had more hair to do complicated ones!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. so cute! i love braids too, do you want to follow each other? let me know! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Sommige zijn zo mooi! Vooral als er bloemetjes bij verwerkt zijn. Lekker zomers. En ik krijg er altijd zo'n 'de kleine zeemeermin' gevoel van. Ook al heeft Ariël geen vlecht....

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lovely braids :)) Like that bohemian look!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow, stunning post, love these lilac hair color. *__*
    Lovely greets Nessa

    BeantwoordenVerwijderen
  11. lindo! vou tentar fazer sozinha rs


    cabecanasnuvensz.blogspot.com.br

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oeeeeh ik vind ze wel erg leuk uit zien! Ik drage toen ik op de basis school zat echt altijd een vlecht

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Als je je haar bij de kapper laat kleuren zal alles wel goed gaan!
    Ik heb 1 keer mijn haar zelf proberen te kleuren, en dat was nogal een mislukking :p

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw, wat een goeie inspiratie. Complimenten voor je blog ook. Het ziet er geweldig uit. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  15. zo'n leuke inspiratie! Helaas heb ik te kort/ te weinig haar hiervoor..

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make me happy, thank you so much!